Monday, April 9, 2012

New Lamp

Last year, ai ada wat entry pasal
Aliah jahanamkan lampu kat umah [sini].
Lampu tu kami biar je kat umah,
lama tak berganti2...

Smalam baru la beli lampu baru.
Sebenarnya smalam niat nak cari sofa baru.
Dalam cari2 tu,
ternampak lampu ni.
Terus ai berkenan dihati.

Ai panggil lampu ini,
bola-bola api hihihi


Bila bukak lampu,
bayang kat dinding tu mencantikkan lagi.
Sukaaaaa


Kalau korang rasa tak cantik,
sila cakap cantik jugak hihihi
Harap2 anak2 takle gatai tangan mengusik
lampu ni,
kalau tak ai is nangis huhuhu

10 comments:

Neeza.Areef said...

cantik! tambah2 bila dah on kan..
tu la br nk tanye dua2 pu3 tu dah pegang2 lom lampu tu..hehe

CikPuanHaLia said...

Sangat cantik. Efek cahaya yg terpantul tu mmg canyik n unik..

atty's said...

cantiknya lampu..unik pulak tu

Eliss Mie said...

cantik :) ikhlas dr hati..kang majuk pulak kan.hehehehe

kat rumah x de lagi lampu2 cantik.jelez.

fiza said...

Cantiklah ☺☺

mama aleen said...

cantik sgt ok

4 Kay-E said...

Suka suka suka..
Cantik sgt.

Semoga tiada yang anak dara yang kacau lampu baru ye.. Kalau tak mummy kena beli lain lagi. hehee.

annapeje said...

cantik2 ana rasa kalo cantik lagi la memikat hati sikenit tue nk usik ahahaha

Mama Mya said...

Cantik....menarik.....Unik...

:)

Has said...

cantik dan unik gitu..