Monday, April 16, 2012

Dave's Deli

Antara tempat makan kegemaran kami.
Dinner kat Dave's Deli One Utama.
First time dating,
dinner ngan enzaf kat Dave's Deli ler hihi
Tapi kat Mid Valley :)

Suka sangat makan kat sini,
sbb makanan2 semua sedap..
Sila cuba pada yg tak pernah try lagi.

EnZaf makan Beef Lasagne.
Dah separuh baru teringat nak snap makanan dia :)


Ai makan Chicken & Mushroom Pies


Anak2 makan Chicken Toast & Mushroom Carbonara.


Adik kalau makan habis dari atas sampai bawah bersepah huhu


Akak Zara ni mmg peminat pasta.
Bagi kosong pun dia suka gak.


Penutup haruslah
Bread & Banana Pudding.
Pergh sedap gilerss


Wat entry ni tetiba rasa nak makan kat sana skang.

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

dave mmg sedap
dulu mkn kat sunway pyramid
la ni tak thlah ade lagi ke tak

zailamohamad said...

anak2 aku pon jenis suka pasta juga..

tengok gambar buatkan ku terliur..

CikPuanHaLia said...

tekak mrasben adalah tekak melayu tulen..so amat la jarang nak terjah restoren mcm ni :)

annapeje said...

huhu mmg sedap aku pon terliur dah neh :P

nydia-mama akif said...

dah lama tak makan dave's deli...slalu mkn kat ou...,mmg sedap sgtttttt...i prefer dave dari kenny rogers...kene cari ni...huhu