Wednesday, April 11, 2012

Johor Premium Outlets

Awal bulan haritu,
kami ikut enZaf gi JB.
Dia ada urusan keje kat sana.
Pastu sempat la singgah ke JPO.



Daddy & anak sulongnya.


enZaf mmg nak beli baju katanya.
Especially kat Ralph Lauren.
Best jua la outlet RL ni,
besar dan byk gak pilihan.
Rambang mata daddy nak pilih.


Baju kanak2 je tak banyak.
Tapi dapat la belikan tuk Zara & Aliah
sorang sehelai.

Letakkan dorang depan cermin.
Ha gasak, tgk la muka masing2 hihi


Lama gak kami dlm RL tu.
Sampai Aliah meragam jugak la.
Pastu kami jalan2 cuci mata,
tgk outlets lain plak.

Mujur la akak Zara ni rajin layan adik dia.


For me ok la not bad.
Not bad kalau ada duit la kan.
Kalau takde duit tgk aje la hahaha
Tempatnya pun selesa dan bersih.

5 comments:

mama pipie said...

sukanya tgk gambo zara n aliah berpimpin tangan so sweet.. bilalah mama pipie nak ada rezki ni huhuuu

annapeje said...

ololo shuweet jew kakak n adik huhu nk kene tggu dorang beso la suh jln mcm tue gaks :P ...eh yati ko x soping x percaya mak nok ahahaha

Neeza.Areef said...

tmpt mmg selesa
mcm yati ckp ada duit ok lah kan..

Has said...

bagusnye kak zara pimpin tgn adik...kalu ada duit seguni baru best kan dtg sini kan ;)

atty's said...

betul yatie ckp,kalo ada duit beshkan