Sunday, April 15, 2012

Bye bye cik Merah!

Dekat 6 tahun dah cik Merah ni berjasa ngan tuan.
Mula beli masa sblom kawin.
Berkhidmat sampai la ni.

Bermacam2 kenangan ngan cik Merah.
Tido ngan dia, main kat dia,
tumpah makan air tu jgn kata la..
bila ada sikenit2 ni kan.



Sekarang cik Merah sudah tamat perkhidmatan ngan tuan ini.
Berat hati dan sedih nak pisah dengannya.
Apa pun jasamu dikenang wahai cik Merah :((

Dan inilah pengganti cik Merah.
Cik Putih.


Tuan ini ingin bertukar citarasa baru.
Tiada lagi fabrik tetapi leather.
Dan tiada lagi kaler Merah tetapi Putih.
Semoga cik Putih pun akan memberi perkhidmatan
kepada tuan ini selama yg mungkin. :)

p/s: skang ni nampak la cantik dan kemas,
pasni sepah cam gambar cik Merah tu jua hehehe

8 comments:

annapeje said...

rasa cik merah lg lawo ahahaha

Nurhayati said...

itu la. tp nak wat camne. cik Merah dah uzur. ape pun penggantinya takkan sama ngan dia. byk memori daun pisang gitu hahaha

linahilmin said...

Anda sgt berani membeli sofa kaler putih!
tp sgt lawa, very modern & chic!

Nurhayati said...

lina, sbb tu amik leather. kalau amik fabrik mmg nangis. tp kalau xcantik bole bagi alasan beli baru lagi kan hehehehe

DaZzlingLilLy said...

i pun tingin sofa putih leather ni..tapi memandangkan i ada anak2 bulu takut depa cakaq habis sofa..hehe

Nurhayati said...

kalau ada anak2 kucing.. mmg tak leh pakai leather.. harus di cakar2nya.. sbb suatu ketika dulu pun diriku ada bela 3 kitty.. :)

nydia-mama akif said...

cantiknye sofa baru dia.....mmg suke l-shape sofa with white color...tp bile pikir anak2 kecik lg tak sanggup nak beli....tak sanggup jd singa tgk sofa comot...hehehe

Has said...

lawa...leather ok la..lasak skit kan.n if terkotor pun xpe..boleh polish kasi kilat2 balik ;)