Thursday, October 27, 2011

Scott's Emulsion tuk Aliah

Masa Zara setahun
kami kenalkan dia ngan minyak ikan kod ni.
Jadinya skang ni turn Aliah plak.

Beli Scott's Emulsion tuk anak2



Alhamdulillah, senang sangat bagi kat Aliah.
Dia ni jenis pemakan.
Tak kisah ape pun ai sumbat, dia makan je,
pasrah haha tak fussy, senang betul.
Tak macam akak dia, susah sket masa
first time nak bagi kat dia makan huhu



Pastu masa nak beli scott's ni,
ternampak yg ada jenis candy.
Yang ni vitamin C.
Bagi kat Zara plak try.
Dia sendiri yg pilih nak flavor berry :)
Baik dia gi pilih kan, kang kita pilih
dia tak nak plak.



Kalau nak dibandingkan Zara & Aliah masa
kecik, Zahra ni jarang sakit.
Aliah ni plak jenis senang jatuh sakit,
cam selsema, demam.. batuk blom lagi.
Harap2 pas makan cod liver oil ni,
bole bantu kuatkan antibodi Aliah.



6 comments:

Lelord said...

najlaa ni pun mama bg dia mkn scott's gak

Neeza.Areef said...

good gal

mEiZ SHA said...

bagus ek mummy?

princess said...

comel je dua dua kiddo tuu .

Joy said...

kat rumah pun mmg ada scott ni. dua heroes tu suka makan..sampai kena sorok skit...

M@M@ SH@RIDZ said...

Hero2 MS pun suka scott tu, diorg suka perasa oren. Selalunya MS lupa nak bagi diorg.