Wednesday, October 19, 2011

Semua kena kecuali

Kat umah ni semua kena selsema
kecuali daddynya.
Rasanya dekat 3 minggu dah kot.
Nasib tak demam.
Kalau tak haru :(

Yang paling teruk Aliah.
Aliah Mummy Zara.
Kami bertiga ni gilir2 baik pastu kena balik.
Bila sorang baik, sorang plak kena huhu

Bawah ni selsema Aliah.
Harini ok sket..
Semalam kaler ijo.
Sori la yer, entry kali ni kotor sket
hahaha




Makan ubat pun xjalan.
Kot ada sape volunteer tak nak kena
jangkit dari kami plak.
Ai memang berbesar hati nak transfer
virus ni hahaha


7 comments:

atty's said...

sama lah.kat umah kty semua demam..ni kty lak rasa nak demam gak

NICK @ NADIA said...

hi yati salam pkenalan ;)

nk tny la mn u beli bnde tu eh?cmna bentuk die xpenah jmp ni fes time tgk jakun plak ehehe

sng x nk sedut hingus?b4 dis sy pkai yg cm pam tu susahnye la nk kuarkn.tq in advance ;)

DaZzlingLilLy said...

aduhai kesiannya kalo budak2 yg kena selsema..kita yg besar ni pun seksa sgt...agaknya skang musim demam selsema and batuk kot..take care yer u ols satu family

nydia-mama akif said...

Musim kot yat.... hero2 i kat umah ni pun dua2 selsema....ye la, teruja tgk pam sedut ingus tu... Beli mane yat? I punye pun jenis pam yg biase tu...

mummysyafie said...

yati..benda apa tu? tak penah nampak la plak. maklum la..dah lama tak timang baby..hihihi

mEiZ SHA said...

benda camtu pon ada jual ek mummy...:)

tamau makan sejuk2 laa ti selsema x baek.

fiza said...

Anak dara saya pon dah lama selsema, tak surut² sampai hingus kluar ikut telinga. Semoga yati & family cpt sembuh