Monday, October 10, 2011

Girls Day Out

Rabu lepas ai bawak anak2 gi jalan2.
Sbb utama nak makan.
Blom lunch lagi perut dah kelaparan bangat.
Nak masak tapi hari tu hari kemalasan sedunia haha

Bersiap2 kami terjah the Curve aje sbb dekatkan.
Akak Zahra ajak nak makan chocolate cake.
Terus bawak gi Secret Recepi.



Adik takde masalah
Ape2 pun dia makan.
Senang.



Ai order Cordon Blue and watermelon juice.



Dah makan bawak masuk dlm Metrojaya.
Cam biasa bagi dorang main kat dlm tu.



Pastu gi kedai Anakku.
Tinggalkan dorang kat sini,
ai gi cari baju2 anak.
Tuk baju umah ai mmg suka cap Anakku/Disney :)



Ni kali ke-2 diriku bawak anak2 berjalan,
tiada daddy di sisi.
Masih ada sket huru hara,
nak2 part nak balik,
dorang tak puas lagi nak main.
Kena bawak dorang slalu kuar ni,
baru leh biasakan diri sesorang handle.
Phewww


4 comments:

shila ariff said...

hah..kalo tak huru hara mmg sonok bawak anak2 outing every weekend..layan kerenah diaorg..tapi kalo huru hara..aduh pening kepala jugak le..

Joy said...

ohhhh..kuar bwk anak2 berjalan tanpa mr hubby mmg kena cekal..syok nye tgk anak dara yati bermain sama-sama...

mEiZ SHA said...

beshnyer,.len kali auntie ninie nak join mummy laa..:)

zailamohamad said...

aku nak tunggu Ashraf ni besar boleh berjalan sendiri dululah baru boleh bawa budak2 ni kuar tanpa husben, kalau tak..adalah yang meroyan lari kejar anak nanti..huhuhuuu