Friday, July 29, 2011

Selera untuk bersahur

Tak lama lagi kita akan menyambut kedatangan Ramadhan.
Jadinya, dlm pale otak ni dah pikir,
hidangan makanan yang perlu disajikan tuk
bersahur dan berbuka.
Huh mana tak kembang ngan jayanya kan.
Blom ape2 dah pikir makanan aje haha

Tapi ni nak citer pemangkin yang membolehkan
ai bersahur dengan selera dan banyak sekali
kalau makan nasi bersama:

Acar buah


Kerabu mangga



Sambal tempe dan ikan bilis.
Owh masukkan petai skali perghh :p


Sambal mangga.


*pic semua dari en Google, Tq*

Meleleh dah ayaq liuq tengok semua ni.
sila la kongsi ngan ai ape
pemangkin korang lak.
Bole la ai nak try nanti.

hmm.. pada semua sahabat blogger,
kesempatan bulan mulia bakal menjelma ni,
ai ingin memohon ampun dan maaf sekiranya
ada kata2 yang mengguris perasaan uols
ketika berblog or komen kat blog uols ye.
no heart feeling bak kata omputih hihi.

SALAM RAMADHAN KAWAN-KAWAN!

4 comments:

mrsharis said...

buat masa ni aku tk perlu pemangkin sebab aku 'cuti'..hwaaaa...baru ari ni. Dah sah2 ujung bulan posa nti pun dpt lg sekali ...

fiza said...

Memang terliuq ah tgk gambar2 nih.

Selamat berpuasa yati.

DaZzlingLilLy said...

ikan masin makan dgn ulam...adus terliuq tgk semua2 tu..selamat berpuasa yati

Linda Yusoff said...

linda suka sambal bilis n kicap+ nasi panas je. ckup !!

Happy Fasting kak yati