Friday, January 21, 2011

Wardrobe Si Akak

Baru habis sikit mengemas baju2 akak Zahra yang dah tak muat.
Punya la lama tak tgk wardrobe dia.
Sejak lahir sampai la ni baru rajin nak kemas.
Nampak giler pemalas mummy dia hahahaha

Kemas punya kemas, skali tgk tinggal separuh je baju dia yg bole pakai.
Aduhai sikitnya. Apakah??!!


Berpeluh2 gak la wat keje ni.
Susun, lipat, simpan..
Baru wardrobe anak, lom mummy & daddy punya lagi :(

Hmm...yang tak muat tu, semuaku sumbat dlm storage bag.
Ada la dekat 50 lebih helai semuanya. huhu
Nasib muat dlm satu bag je.
Senang nak menyimpan.
Tapi, ni baru baju2 jalan dia je.


Baju umah yang tak muat, tak kemas lagi ni.
Masih bersepah lagi kat lantai huargghhhh



Harus pasni sesi meyopping, tuk memenuhkan almari Zahra.
En Suami sila standbykan duit anda yer.

6 comments:

Ismi Umar said...

Kalau adik Zahra lelaki, boleh pass kat akak baju dia kan. Hehehehe...

Joy said...

dorang kejap aja membesarkan...tgk2 byk dah bj x muat :D

mrsharis said...

betul la yati..aku pun x pernah lagi ngemas lemari diorg tu. Asek beli..beli..beli..skng ni dh menggunung. Bila la aku ni nk dikurniakn kerajinan mengemas ni.

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ala ckp jerk la mummy dia nk pg soping ahaha rajin ko yati tolong kemas baju aqil skali :P

zailamohamad said...

baju anak pompuan memang kiut miut, geram aje bila melihatnya

AngahSayang2314 said...

wah bestnyer...shopping yeee