Thursday, October 14, 2010

Terasa nak tercabut idung.

Smalam teruk sangat ai bersin.
Start bersin dari subuh, asal sejuk je mula la.
Bersin tak henti2.. ada la dekat lebih 20kali.
sampai sakit idung ni.
Rasa cam nak cabut je idung, pastu berus.



pic googled

Ada sesapa tau tak, kalau dah start bersin nak bagi bentikan, macamana ek?
Sakit sangat idung, rasa cam dah luka dlm.
Bersin2 ni sebab resdung ke ape ye. huhuhu

7 comments:

Rozita said...

bukan selsema ke?

AngahSayang2314 said...

kalau macam tue waktu subuh org kata resdung...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kalo me mcm tu la.sebab resdung.sejak minum minyak kelapa dara kurang sket.

Mrs Jaja said...

mungkin la sebab resdung kot...jgn bersin kat baby dah la ek....hehehhe..

mrsharis said...

klu ko nk tercabut hidung, aku ni nk tercabut anak tekak..batuk teruk gila sampai auni pun dh terjangkit..

LiAnA said...

minum air panas suam.. bg rasa lega skit

AngahSayang2314 said...

singgah jap kat sini cari n3 baru