Saturday, October 9, 2010

Habis raya sudah


Semalam adalah hari terakhir Syawal. Sekejap pula rasa tahu-tahu dah habis raya. Ada juga dapat jemputan open house hari ini dan esok tapi bagi ai tahun ini ada open house ke tidak tetap tak boleh pergi huhu.. Bila dah habis raya ini maka tibalah sesi mengira duit raya anak :) Tahun ini banyak sedikit duit raya yang diterima. Kalau sebelum ini seorang anak sahaja, kali ini sudah ada dua orang. Untung juga Aliah lahir masa raya. Bila orang datang, dapat duit juga.

Cuma tahun ni collection Zahra agak sedikit. Dia adalah ikut enZaf pergi beraya rumah kawan-kawan Daddynya, cuma rumah kawan Mummy sajalah yang tak ada. Raya kali ini tak sempat nak beraya sebab Mummy berpantang. Walaumacamana pun kita hendaklah bersyukur, sekurang-kurangnya dapat juga duit raya dari tak ada langsung. Bila dikira dapatlah dalam RM200+ masing-masing. Alhamdulillah.



5 comments:

UmmiRosma said...

wah banyaknye....our kids' raya envelopes belum kira lagi ni...

SemuaTentangKita said...

aku tk kira lg..dh tercampur duit raya 3 org budak tu. Nanti aku nk kira semua then bahagi 3..ok kot kan. Cuma auni ada duit lebih dapat masa cukur jambul ari tu :)

CiKaYu said...

nxt yr zara & adik boleh beraya sakan pula yea...

Tie HT said...

best nye wit rya tu leh save lam akaun

CuTeMiUt78 said...

eemmm sama la ngan Mirul.. thn ni alhamdulilah... rezeki dia