Sunday, October 17, 2010

Kata jujurmu membuatkan aku huhuhuhu

Tiap2 pagi cam biasa la, ai akan sapu lotion mustajab kat perut dan peha.
Almaklumlah spare tyre byk lepas bersalin ni.
Alhamdulillah, sejak pakai lotion ni, makin surut dan ilang lemak2 degil yg ada.

pic googled

Tapi bukan pasal lotion ni nak citer.
Pasal anak dara ai ni la..
Tengah2 sapu lotion tu kat perut, tetiba Zara datang.
"Mummy, what r u doing?"
ai pun cakap la sapu lotion.
Pastu dia cakap.."ooo perut buncit"
huargghhhh nak nangis aku..

Cakap anak kecik ni jujurkan.
walaupun menyakitkan hati ini, tapi dah mmg kenyataan pun hehehe
Pasrah je la.
Nampak gaya ni, kena wat sit up hari2. :)

pic googled

11 comments:

adda said...

hua hua hua sgt cue dan sgt berterus terang hihi

Liza said...

anak liza pun siap ckp, "mama, kena slalu exercise, kata nak kurus"

makan dlm tu

Joy said...

xpe..tu pembakar semangat tu ;)

shila ariff said...

ye!! setuju!! kena sit up tetiap hari!!

p/s: tapi aku seumur hidup..lupa dah bila kali terakhir wat sit up...huhuhu...

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

yana pon dok gigih sapu gak..isk..isk.. tp guna yusmira..cam mahal ja

mrsharis said...

hehehe..sabar je la zara. Yg kelakarnya dia tau lak buncit tu apa :)

mummysyafie said...

betul tu..kids mmg jujur.

CiKaYu said...

kena sabar lah yati....perangsang tu

mamamarissa said...

zara nie...kecik hati mummy tau...hehehe!!!

SYaMiLa said...

exercise plg bagus kan nk kuruskan badan..tambah2 nk buang lemak kt tgh..

sya hari2 exercise pun tk turun2 gak....huhuhu

nk cuba krim, malas la pulak...he3..

Recent Post "Cik T Makan T"

DaZzlingLilLy said...

i ada terbaca yg rozita che wan jaga perut dgn wat sit up 100 kali sehari..huhu..i rasa utk starting kalau kita leh wat 10 kali sehari pun dah puas ati