Tuesday, October 26, 2010

Emo

updated*
ok habis dah emo.. sebab mak ngan adik2 datang.. :)


Orang yang memang dah kaya dari keluarga atau keturunan,
kurang berlagak dan menunjuk.

Orang yang baru kaya, atau yang tak kaya tapi buat kaya,
suka menunjuk dan berlagak dalam ape perkara.

Kebanyakkan nya la macam tu, tapi bukannya semua.

Itu adalah pengalamanku dalam berkawan, taktau la orang lainkan.
Apa pun hati kena la ikhlas tuk berkawan.
Jangan memilih bulu weh.. orang yg tak kaya cam aku ni taknak kawan huhuhuh.
Ape hina sangat ke tak berkawan ngan orang tak kaya.

Emosi hari ini. Sekian.

11 comments:

Mama Hanim said...

stuju2.. dh jmp ramai yg perangai cmtu.. sabar je lah kan..

Gadis 12thn Mati Jatuh Dri Tngkt 6

mrsharis said...

Alahaiii..sedih pulak aku baca entry ko ni. Ada jugak ker org yg memandang darjat & harta benda nk berkawan ni? ish..ish..ish..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

aku pon asik kene nk2 pula ngan sepupu sendiri kalo kaya sangat x per la belagak neh setakat kaya ngan citer tipu meluat doh grrr

Joy said...

alahai..xpe kita blh berkawan. ai pun x kaya. mengais cr mkn 8 jam sehari kt opis ni ;)

atty's said...

kadang ..betui kan yatie..cam kty ni miskin
tak ramai yg nak kawan..tak setanding ngn mereka2 yg kaya..

Queenin Murni said...

hehhehe... biar la si luncai dgn labu2nya.. kaya pon hati tak senang, bahagiakah hidup?

apa2 pn , kawan ngan kita ek?? hehehe!

CiKaYu said...

jgn layan golongan sebegitu, tak rugi kalau berkawan....biarlah yg kawan dgn kita tu benar2 ikhlas kan....sabar ye yati

Dee said...

samalah ngan kwn aku seorang itu sis..huhuhu..

zailamohamad said...

setuju, rase macam dipinggirkan pula..tapi buat macam ni je yati, berkawan dengan yang sudi, kalau xsudi tu..xsahlah kawan..heheheh

mummysyafie said...

ada yg berkawan tu nak amik kesempatan je. toksah ler..biar miskin harta, tapi kaya budi bahasa itu lebih penting kan

mrs shaifull said...

betul tu yati, kadang2 yg baru nak celik tu yg melampau poyo sgt, yg dah kaya dr azali, relax je kan?