Tuesday, February 28, 2012

Apa Celop


image googled.

Sape tgk drama Apa Celop ni smalam?
Smalam baru episod ke-2
ai tgk hehehehe
kelakar citer ni, sangat santai.
Sesuai tuk ai yg hari2 stress ni :p

Kelakar bila 2 mat rempit ni dah insaf.
Comel je.. si Aman ngan Sawi.
Ai suka Sawi sbb dia chubby dan chomel.
Bercinta ngan anak Pak Haji,
panggilan manja mereka boboi dan gegirl hehehe

Pada yang otak kusut dan stress tgk la.

"Osem!!" bak kata Sawi

6 comments:

CikPuanHaLia said...

Haha..aku pun layan. Cite ni relax..santai..and suwit kan.. Semalam blh lak tkantoi ngan 'baby' dia..haha

Neeza.Areef said...

mcm cite antu bonceng kan cte nih..my doter pn suke skit2 ckp 'apa celop padahal bkn tau pun maksudnya

FirZie83 said...

saya pun smlm baru 1st time tgk..serius..sgt best n santai citanya kan???

atty's said...

kty layan kat ceritamaster je..tp mmg kelakar

zailamohamad said...

stress kan kalo pregnant then jaga anak..

aku xsabar nak berhenti keje..huhuhuhu

Nurhayati said...

firzie: haah.. start tgk masa first episod lagi.. mmg santai dan pasti wat org gelak :)