Tuesday, February 28, 2012

Ahad yg selebet

Ahad petang enZaf ajak kuar gi makan.
Jadinya ai pun bersiap la lebih kurang je.
Alih2 dah naik kete Zaf ckp,
nak gi KLCC la..
Aduhai, dah le ai selebet je ni,
leh plak nak gi sana huhu

Zaf nak gi beli barang golf katanya.
huhu maka nak taknak iyer kan aje kan.
Makin itam lakiku kat gambar ni.
Pagi tu dia main golf dulu sblom kami kuar ni.


Kena layan anak2 yg super duper hyper ni.
Berejam menunggu daddynya pilih barang.
Ngan nak test drive la ape la huh


Akhirnya, 2 barang dia beli.
Kasut and driver.
2 barang je dah RM1k.
Dapat kat ai duit tu leh beli handbag seketulkan hehe


Dinner kat Chili's, peberet ai sentiasa.


Sblom balik terpaksa layan anak2 naik ride ni.


Adik pun nak jugak.


Skang ni adik ada satu perangai yg ai sgt geram.
Kalau kuar gi jejalan,
dia takmo jalan, takmo duk dlm stroller,
nak ai dukung.. daddy dukung pun taknak.
Kalau tak dukung dia, punya mengamuk mcm ape.
Giler penat okeh,
nak bawak perut lagi, dukung dia lagi..
sampai sakit pinggang pastu cramp montot bole hihi
Yg pasti kat mall pasti ada huruhara huhuhu


6 comments:

annapeje said...

peberet ai juge hehe..ololo cian iskhh perangai adik neh mcm abg aqil dulu masa pregnantkan arfa...adess dia jeles ler tue nk dpt adik

atty's said...

mana gambar mamanya ?
adik nak bermanja ler tu..jeles tau x lama lagi tahta akan dirampas

Neeza.Areef said...

tanda2 adik dah start jeles2 tu yati..sabo je la kan..tp kna jaga diri gak u kan preggy..

CikPuanHaLia said...

Dia dah tau nk dapat adik tu..tu yang nak manja puas2 :)

Btw, kalau tak itam bukan golfer la namanya kan. Haris aku pun sama beb..huhuhu

zailamohamad said...

sabar ya Yati..Alia nak manja2 tu..

Nurhayati said...

kakty: gambar tuan nya harusla takde..sbb selebet hehehe