Wednesday, February 22, 2012

Diaper Cake

Masa bulan satu lagi dah terpikir,
nak try wat diaper cake,
tuk anak buah baru nanti.

Jadi wiken lepas ada beli sket.
Smalam pun ai gi cari barang lagi sket.
Kena pi beli sorang2.. kalau ngan anak2 harus tak dan nak beli huhu

Antara barang2 yg dishopping.


Baru prasan, ada barang lupa nak masukkan skali ehehe..

Dan inilah hasil dari air tangan kerasku.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tada!!!!!!
Diaper cake tuk Danial :)

Bahagian hadapan.


Bahagian belakang.


Jadila kan, walaupun tak secantik
dan sekemas seperti orang lain.
Blajar dari youtube jer, camne nak buat.
Pastu bantai je la.. asal nampak
bentuk cakenya yer tak hehe

Buat pun kelam kabut,
tau la ada kenit2 tu..
bukannya leh lama nak belek. :(

Agak2 leh wat niaga tak haha...

7 comments:

Neeza.Areef said...

siyes 1st time npk menda camnie..great idea n sgt2 comel..alah x pe yati..janji siap kan nk touch2 up tu tggu bdk2 tido la..

annapeje said...

wahhh terer nyer kawan aku neh hehehe bole buat bisnes la lps neh hehehe

4 Kay-E said...

Well done!
Walaupun 1st timer dgn ada 2 kenit tu.... Hasilnya mengkagumkan..

Yati, boleh je kalau nak buat biz. Start small :)

Has said...

creative sungguh yati ni. yg kuning tu selimut ke? dlm nye letak pampers la ehh?? menjadi la.

LoVEaQshA said...

wah akk cntek2..nti lehla zura tmph kt akk jer~hihihi

berkenan tul ngna diaper cake nie tau..sguh comelessss~..*__*

FirZie83 said...

sgt cute la..hikhik ;p

Nurhayati said...

has: haah kuning tu blanket.. diapers kat dlm..balut supaya tak nampak..bg cantik sketkan :)