Thursday, February 2, 2012

Funfair

Kami ke funfair sabtu lepas,
bersama2 ngan mak, abah n adik2 ai.
Saje bawak Zara yang tak habis2
cakap nak gi funfair nak gi funfair huhu

Funfair ni dekat je ngan umah.
Hala nak keSg Buloh.


Zara nak main ball katanya.


Pastu nak naik ferris wheel.


Ai, Zaf n abah je tak naik.
yang lain semua naik layankan anak2 hehe


Aliah ngan MakTok.
Mak cakap mula2 je nangis sbb benti2.
Pastu bila dah pusing byk kali suka :)


Ajak Zara naik kete la ape la semua taknak okeh.
Dia kata takut huhuhu
Jadinya layan mak2 sedara dia main.



Pas dah puas main dan perabih duit hihi
Singgah kedai mamak dekat funfair tu.
Zaf tak sabar nak tgk bola.
time tu Liverpool vs Man U.

Adiah2 yg Zara main baling ball,
Tangkap duck macam2 la..
dapat adiah semua kecik2 je hihi

Tak kisah la nak oi janji ko happy kan.


Aliah suka dapat cekak Minnie Mouse tu.
Sampai umah pun tak mo tanggal.

9 comments:

Joy said...

berani nye Aliah. pastu comel je ber cekak Minnie Mouse tu.

Connie said...

lama gile x gi funfair.. last dulu kat Ipoh tapak Medan Gopeng tu ade buat... (skg dah jadi stesyen bus)

4 Kay-E said...

betul laa.. lama tak jumpa funfair mcm ni...

Anak2 seronoklah tengok lampu & sume nye ceria dgn so many attractions!

DaZzlingLilLy said...

masa kecik2 je selalu gi funfair...comelnya aliah pki cekak minnie mouse tu..

Neeza.Areef said...

sonoknya bagus la zara request sndiri nk main ape

annapeje said...

owh sungguh cute kalo ko pakai pon lg cute yati ahahaha...wah bestt byer lama siot x pg fun fair :(

mEiZ SHA said...

lama x g funfair mi..:)

shila ariff said...

aku tengok ferris wheel tu macam gayat je...huhuhu...anyway, congrats for your 3rd pregnancy..take care okay!!!...

mummy_adam said...

wah, lama nyer tak pegi funfair.. best!