Monday, January 16, 2012

Nasi daun pisang

Nak makannya dari 2 minggu lepas,
tapi smlam baru dapat.

enZaf bawak gi Restoran Raju kat pj.
Lama dah tak pegi sini.
Last pegi time Zara pun takde lagi :)



Kul 2 baru sampai nak lunch.
Perut dah keroncong bagai nak ape.
Sampai2 sana nasib cuaca best,
tak panas sangat.




Ini budak mau makan maruku aje.
haishhh



Gambar makanan tak dan nak snap,
dah tak tahan sangat kebulurnya haha

Kul 3 pun masih ramai giler
orang makan.
Habis2 makan terus balik umah,
nak tgk badminton.
Rasanya time Datuk Lee Chong Wei lawan Chen
time separuh akhir lagi best.
Dah macam final.
Ape pun tahniah le Datuk,
menang wat kali ke-8!!

5 comments:

Miss Sorbet Purple said...

area mana tu kak?

Nurhayati said...

dekat ngan sekolah La Salle tp xsure plak smk ke sk huhuhu..

CikPuanHaLia said...

Perghhh..tengok gambar pun dah boleh agak mesti sedapppp

annapeje said...

LAPO PLAK AKU TENGOK HUHU MCM SEDAP JERK

kami said...

kak, nak tanye je..restoran raju tu tak halal kan???saya refer kat sini..http://ondscene.my/pengguna/logo-halal-jakimdisalahgunakan
tapi tu masa tahun 2010..sekarang cmne status nye ye??