Thursday, January 12, 2012

Driving Range

Kemain sronok lagi EnZaf
bila dpt tahu ada tempat baru
dia nak memukul bola kat Kota Damansara ni.

Katanya tak yah dah pegi jauh2.
Itu maknanya slalu la dia pegi ke sanakan huh

Jadinya ai meneman enZaf gi driving range
pas habis keje.
Tempatnya kat ngan Sunway Damansara
hala nak gi Ikea, Curve semua tu.



Masih bersih dan baru.
Mana taknya baru 2-3minggu kot.
Tokei dia yg dok kat meja tu.



Tak start2 lagi walaupun dah 20min
terpacak kat situ.
Call asik masuk tak henti2..
mengalah kan PM la katakan :p



Tak kisah la lama ke idak ke.
Yang penting ada kudapan tuk mak buyung ni kan.
Kopok leko dan goreng pisang.



Pas dah memukul, balik umah maghrib dulu.
Pastu kami dinner kat uptown.
Giler lama tak kesana,
dah ada anak kecik tau la..
Ingat nak pekena rojak buah, tauhu bakar n sotong kangkung.
Ha amik ko nak macam2 plak tu..
tapi hampa sbb gerainya tutup huhuhu

Minggu ni enZaf outstation,
tunggu dia balik,
nak ajak lagi skali gi sana.
tapi nak makan kari kepala ikan.
slurrpppp meleleh sudah :)


4 comments:

CikPuanHaLia said...

Ko tak teringin nak belajar ker beb?

Neeza.Areef said...

klu temankan je x boring xpe

annapeje said...

tue la anna pg pon tutup x dpt mkn huhu x ngandung pn ngidam juga neh wakaka

Joy said...

haah..sokong cadangan cik puan halia... :)