Friday, January 27, 2012

Anak paling nakal

Yer... ni la anak paling nakal
buat masa ni.



Kenakalannya nauzubillahhhhhhh
Memang buat mummynya semput.
kalau kita marah, tak makan samannyer.
Dia wat tak tau je..
Tau plak dia datang peluk kita ketat2.
Terus xjadi nak marah.

Aliah dilahir pd tahun Harimau.
Mummy pun hari2 jadi rimau.
Daddynya la selalu jd mangsa amukanku
tp bukan cakar harimau yer haha

Sape anaknya yg lahir tahun rimau..
atau pun kamu lahir tahun rimau.
Nak tanya korang ni mmg super duper hyper active kah??!!

Zara bila tgk mummnya marah,
dia cakap "Stress Mummy kan!" haha
Paham ke kamu stres tu ape nak oi.

Tahun Naga ni lahir lagi sorang.
Pasni mummynya jadi naga plak la kan.. :p



9 comments:

fiza said...

Yati...kita samalah, anak lahir tahun harimau, aliyah bulan 8 erk, qahirah bulan 9. Tahun ni dpt thn naga plak...ekekekeke...kebetulan kan.

Aliyah bley gang ngan qahirah...memang lasak & berani, beza ngan abg dia. Sindrom anak ke dua kot.

Joy said...

ai tahun kuda..hb ai thn naga. anak2 x pasti lak :)

tapi geram nye tgk Aliah ni.. dgn mata bulat nye....

Connie said...

2010 kan? sama la dgn uzair... ligat jgk bdk tu, aggresif.. tp ku rase selalunya anak no.2 mmg cmni la...

mEiZ SHA said...

kite tahun tikus mummy..:)
tu cam malu2 kucing sket..hehehhe

Neeza.Areef said...

bdk ppn bdk laki2 pn sama nkl je skang

mama pipie said...

wah tahun naga ni tambah lagi sorang ke? congratess

4 Kay-E said...

Pandainye Zara sebut 'stress'. hehee.. Kecik2 lagi dah tau stress.

Pas ni kuar sorang lagi tahun naga, makin slim lah Mummy nnt.

Aliah nakal masa kecik je.. Nanti besar senang nak jaga :)

Take care Yati!

Dee said...

dee lahir tahun rimau..ganas tu taklah..tp jap recall..eh..baran gaklah masa kecik2 dulu..hehehe..

CikPuanHaLia said...

huhuhu..aku mmg geram tgk aliah ni. Jumpa nti nk gomol2 dia. Aku rasa xyah cakap la auni punya lasak cemana sebab mcmana aliah cam tu jugak la dia..huhuhu