Thursday, January 26, 2012

Katil untuk Zara

Actually katil ni bukan tuk Zara je.
Tuk Aliah gak ler..
tapi tunggu dia dah besar.
Katil ni double decker.

Nak beli sorang satu katil,
bilik tak cukup besar.

Suka Zara kat katil ni,
sebab dia yg pilih. :)



Pose 1Malaysia yer anakku hihi



Tapi uols jgn terpedaya ngan kekemasan
katilnya tu..
Semua tu hanyalah sementara.
Yang bertahan paling lama 30minit haha

Sebenarnya rupa katil dia lebih kepada
huhuhu nangis bila tgk gambar bawah ni.



Tu blom tgk kat atas lantai,
ngan bersepah toys dorang.

Itulah rutin harian mummy.
satu hari ntah bape kali kemas atas katil dia tu.
Ai plak jenis tak leh tgk sepah lelama.
Rasa semak mata ni.
Yang wat menyepah tu actually bukannya Zara.
tapi si kenit Aliah.. :(

Zara skang ada la tido kat katil dia tu.
Tapi idak la hari2..
Masih nak tido ngan mummynya.
Kalau dia penat sangat ha tertido la kat situ.



Bilik tido dia ni merangkap playroom dia jugak la.
Tukang pecah semua dalam tu.
hahaha


8 comments:

Neeza.Areef said...

ye..begitu lah cabaran mengemas wpn kt blk dier sndiri..kejap je susun pstu tabur2 dah..bab tdo sndiri tu sama lah..dah penat sgt tetido la disitu..klu x...melekattt jugak

Ismi Umar said...

Ayooo.. gambar last tu dah x nampak mana Zara nyer.. kena tutup dengan toys

Sidratul Muntaha said...

setendada la..
ko tggu aliah beso sikit
takyah beso sikit
msuk sethun stgh ni
bru ko thu
aku?
azab weih..
asal 20 minit
asal 10 minit
jgnkan katil
dapur
bilik mandi
bilik solat
abis la!abis la!

mEiZ SHA said...

waaaaaaaaaa
pengcan laa mummy ye..:)

tp sgt comel..kecik2 dulu x penah ada katil lawa cam skang kan Mi..:)

Joy said...

byknye koleksi bear zara...

mummysyafie said...

macam bilik abang gak..kemas kejap je. berselerak sentiasa..

Pink Dolphin said...

Kt mane beli katil ni yer.. If bleh share..

Nurhayati said...

dear pink dolphin, i beli kat kedai perabot Bahagia. ni websitenya http://www.bahagia-furniture.com/Scripts/default.asp