Monday, April 18, 2011

Bunga Akar Fatimah


*Updated
Aduhai ramai sangat yg mintak akar ni.
Tak sampai hati nak bgtau kata dah takde huhuhu
Pada kawan2 yg tak dapat tu sorry sangat yer.


Ai dapat akar fatimah dari kawan.
Punya la banyak dia bagi.. macam nak wat jual je hihi
Jadi diriku ingin berkongsi kepada
kawan2 yang nak kan akar ni.
Dari bagi kat orang yg taktau nak wat ape,
baik bagi orang yg betul2 nak kan kan kan

Tuk pengetahuan korang,
akar ini tuk memudahkan kita bersalin kelak..
dengan izinNya yer..
Caranya hanya rendam je akar ni dan minum bila nak bersalin tu :)
Akar ni kalau dah pakai, jgn dibuang lak..
leh pakai lagi, jemur balik pastu..
Pastu kalau tak pakai leh la bagi pada adik beradik ke
kawan-kawan ke.. bole pas baton gitu :p

Ai ada la extra 4-5 ketul camtu.
Kalau nak roger yer.


5 comments:

.m.u.n.i.r.a. said...

dear yati,
i nak beli dari u ;)
susah nak jumpa nih!
email me the price key..munira013@gmail.com

Mr. and Mrs. Mizan said...

wahhhh... nak jgk.. utk anak kedua nnt, hihiii..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

nak nak2 bp hengget weh

Queenin Murni said...

nak jugakkkk... btul2 ni. :)

Jasfyra said...

uih,nak jugak!!!!tu pun kalo ada lagi..hehe