Monday, April 4, 2011

Blogger Norly


Weekend schedule kami sangat padat..
Kalah PM.. haha statement tak bole blah.
Eh, takde la padat mana pun.

Hari sabtu ada majlis cukur jambul dan aqiqah
anak kawan blogger Norly.
First time jumpa dia.
Ye la berkenalan pun kat alam maya.
Kami datang agak lewat.
Tak sempat nak tgk sesi cukur jambul Dayyan Zharif
Sedapnya nama baby boy nih ;)

Makanan semua sedap.. cuma haritu nampak cam ada pulut durian,
tp tak tau la betul ke tak.. tak sempat nak merasa.
kempunan tetiba haha macam orang mengidam plak.
Eh ai tak pregnant yer..tettttt

Hari tu ai pakai baju kaler purple..
kebetulan sama kaler tema dorang..
macam tau tau je ek hihi

Thanks yer Norly jemput kami sekeluarga datang.
Tak dapat bergambar ngan anak2 Norly,
Zahra & Zharif.
Bergambar ngan mamanya pun jadi la kan.
(abaikan perut muncitku itu)


Balik dari umah Norly,
kami gegas ke Bukit Jalil lak,
nak gi tgk Disney on Ice, later citer :)

3 comments:

nurulzia said...

Bestnya tgk ice on..nnti update plz..

atty's said...

nanti update ye pasal ice on tu..

mrsharis said...

muncit mu tidak boleh mengalahkan muncit ku yati ;'(..huwaaaa