Tuesday, April 19, 2011

Aliah: 7 Bulan

Aliah dah 7 bulan.
Lasak giler dah skang dia ni.
Suka memanjat kesana sini, pantang nampak ape menda leh panjat
laju je dia. Rasanya dah 2 kali jatuh sbb nak memanjat.
Merangkak jgn kata la.. habis dah satu umah dia sapu hihi



Aliah kalau main ngan akak dia kemain seronok lagi.
Mengekek sekuat hati dorang berdua ni.
Zara plak memang melayan adik dia.
Menjadi2 la kan :-)



Budak ni la yang tak bole bagi mummy berehat.
Asal nampak muka kita je, menangis nak mintak dukung.
Memang tak wat keje umah dibuatnya.
Nasib laki memahami hehe

6 comments:

Dee said...

budak2 tgh membesar mmg memenatkan...tp bila dorang dh besar mesti kita ckp..kenapa cpt besar ye..kalo masa kecil2 geramnya kan..

fiza said...

Kejap jer dah besar kan. My daughter pon next week 7 bln dah.

AngahSayang2314 said...

wahh sungguh ceria 2 beradik nie yerr

zailamohamad said...

anak kedua ni memang lasak kan..Ameera pon samalah, masa kecik, laju je manjat & dia yg plg banyak kali jatuh katil..hehehe

Joy said...

pandai kakzahra layan adik bermain..

watie wyyn said...

skejap jek kan da 7mth.. nampak besar sgt aliah.. yushua so far takleh merangkak lagi tp mmg takleh diam..klu pegang mcm belut.. mayb dia mcm yaeesh kot tak merangkak terus duduk jerk..