Thursday, March 24, 2011

Gifts yang comel

Gift dari Kak Ismi.
Baru dapat pagi tadi.
Ada 3 ekor comel sangat.
Hadiah untuk ai dan anak2 dara.

Kata kak ismi:
Ai: hadiah resign ;)
Zahra: sempena birthday
Aliah: bantai je lah untuk apa2

hihihi comel sangat.
Tapi mummy yang tamak ni rasa cam nak 3-3. :p

Kak Ismi, thanks yer!! nanti kita wat hi-tea date tau.


7 comments:

Dee said...

alahai..cutenya..daddynyer je takde eh..peluk yati jelah kan..hehe..

Diary Of One said...

So cute!

.m.u.n.i.r.a. said...

hepi burfday zahra!dah besar ye zahra awak!zahraa kita baru 2 tahun lagi hehehehe

*yati..jom lah join playgroup!

4 Kay-E said...

Wah.. Bestnye dpt present. Kiut..
Yati,
u dah resign ke?

mummysyafie said...

comel2..tapi hadiah tuk resign?? sapa yang nak resign..or ni tertinggal ketapi ni

Linda Yusoff said...

akk resign??

Nurhayati said...

dee: sis, lelaki dikecualikan haha

diary of one: kannn

munira: maceh aunty.. insyaAllah kalau takde aral melintang, kami join tatih

4kay-e: iyer sis.. got better offer.

mummysyafie: 2months notice.. bulan 5 last :)

linda: iyer cik lindot.. dapat dekat ngan umah..lega rasa. takde lagi jauh2 nak gi keje.