Monday, March 28, 2011

Dating ngan kawan

Huh baru sampai umah.
Wah terus menerus nak update blog hihi.
Harini sangat best, sbb dapat jumpe kawan lama.
Pas opis hour tadi zas terus ke MV.

Bila dah jumpe kawan ape lagi kan.
Gosip gosip dan gosip lagi.
Byk giler citer, tak henti2 story mori.
Dari U ke 18PL ke 18SG dan 18SX :-)
Sampai tak ingat laki ngan anak2 hihi



Dah penat bercerita dan perut pun dah penuh.
Masa tuk shopping.
Misi ai nak cari dresses tuk Zahra n Aliah.
Tapi takde yang menarik.
Jadinya beli tops dan skirts je.
Semua tuk akak Zahra.



Anna, aku dah renew member Gap.
Punya la lama expired, baru nak wat hihi
Dah, ajak MrPeje gi shopping ek.
No pin cam biasa :-)


7 comments:

nur said...

Salam..
Selamat bkenalan...
Seronoknya sesekali dapat kluar ngan member..

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

yati neh yg sayang kat ko neh hehehe skrg 350 jerk kan da buat kad..nk buat aritue keter laks rosak so x dpt la nk buat pinjam kad ko jerk la ekk ahaha tq tq

Joy said...

yati...soon or later nk pinjam no pin! hahhaha

Nurhayati said...

nur: salam perkenalan jua.. :)

anna: weh member tak pakai card la.. pin no aje :p

joy: ok kalau nak pakai bgtau je.

UmmiRosma said...

Sweet moments..chilling with the friends...

CuTeMiUt78 said...

bila jumpa kengkawan gitu la kan.. ada je nak di borakkan

mEiZ SHA said...

bestnyer mummy...:)