Wednesday, December 31, 2008

Tag: Year 2008

Ingatkan dah tak kena tagged dah, kena gak rupanye..ni mrsharis punya keje la ni.
This is the last tagged game for year 2008 perhaps..hihihi

Okey tag kali ni mengisahkan peristiwa2 yang berlaku pada diri anda sepanjang tahun 2008.
Tak kira lah suka, sedih, pahit, manis, ape2 aje la yg tersimpan dalam memori tuh.

Ini je lah yang dapat dipikir kan..rasa cam byk lagi, agaknye makan semut byk sgt la ni huhu

Sape nak buat tag ni dialu2kan yer.. =)

6 comments:

nurulzia said...

dear, i changed my url tau..huhuhu...

mummysyafie said...

thanks sebab sudi singgah blog kiter tau..

kiter link awak erkk

Mrs LVoe said...

sis camner nk buat calendar tu?? terrer la

Nurhayati said...

thanks nurulzia sharing ur new link.

sha, calendar tu wat sendiri pakai photoshop hihihi.. terrer ke??!! ramai lagi kat luar tu lagi terror ya amat.. :p

The Mrs-Bride said...

btol2.. cantik calendar tu!! :D

p.s. thx for dropping by.. HAPPY NEW YEAR too, sist! :)

mrsharis said...

Ooo..ubah format yg cikgu dh bai ek..biasa nih. Potong markah..
heheh