Tuesday, December 30, 2008

Ikan Bakar

Ahad lepas gi Melaka, gi opismate (Lorna) tunang. Kendurinye start kul 3 ptg, tapi menyedihkan kami sampai lambat huhuhuhu.. Kul5 baru sampai, kat highway punye la jam teruk, cuti sekolah kan..ramai org gi bercuti ngan kenduri sana sini lagi.. dah la byk kete jam, ada xcident lagi.. tau la rakyat kita ni kan prihatin.. hmm prihatin tgk.. habis stuck giler... dah exit highway, pun jam gak huhuh mmg dugaan tul nak gi umah lorna ni.

Dah sampai umah dia, paling lagi sedih, Lorna dah tukar 'uniform' (baju tunang) nyer..huhuhuh
Tinggal makeup dia je tak basuh lagi, jadi la hihihihi... Soriiiii Lorna, bukan sengaja sampai lambat huhuhu... sempat tgk hantaransss dia, cantik tema kaler biru. Tapi sayang aku tak sempat nak amik gambar..huhuhu

Lepas je dah makan2 borak2, kul 6.30 cam tu gerak kuar, tapi bukan nak balik KL.. dah alang2 kat Melaka, nak plak dekat je ngan Umbai, singgah la makan ikan bakar dulu. Kali ni tak makan kat tempat biasa, pegi kat medan ikan bakar baru, namanya Perkampungan Ikan Bakar Terapung. Dah nama baru, semestinya lah cantik dan paling penting skali BERSIH..




Bergambar kat dataran medan ni, kuat angin kat sini, tepi laut kan.
Weh, asal aku nampak gemok ni huhuhuh...
Nie kedai kami makan, sori la yer takde amik gambar makanan.
Tak sabar nak makan, sampai takde masa nak snap..hihihi



9 comments:

Hida Naza said...

cantik baju ko dik..pandai ko design

mamazana said...

darling, baju tempah katne? cantik aaa.. nak jgk tukar angin. asik bj kurung je.....

Liza said...

i was also at melaka and makan ikan bakar on sunday, but kat tempat lama. best kan gi situ...next try nak try the new place ler pulak

norainiammran said...

ambil gambar tepi pantai, angin tiup2 then nampaklah gemuk.. sebenarnya tak gemuk pun.. sedang molek.. hikhik

sisterhood said...

kekeke tak nampak gemukss.. just mcm buncit jerr.. hihihi :p

len kali kene tahan napas time amik gambar :).. errkk ker ada baby???!! (haaaaaaa)

Nurhayati said...

makan byk sgt tu yang buncit.. hahahaa

[ Hanie ] said...

wahh mcm dah berubah wajah tempat ikan bakar ni yer. dulu tk happening sgt pun :D

Nurhayati said...

oo yer lupe plak nak jawab soalan kawan2 ku ini, baju tu beli yer mommy2 sekalian.. takde tempah. sbb nak cepat cari je mana berkenan..
beli kat subang parade je.. RM150 skali ngan seluar.. kalau tak nak suar kain pun ada.. nur kalau ko nak aku leh belikan.. ko bg measurement ko tu..hihihi

Nurhayati said...
This comment has been removed by the author.