Monday, December 15, 2008

Congratssss Amran!!


Amran ni ex-officemate masa kat TTDI now at office at Shah Alam. Tak sangka jodoh dia ngan org satu opis gak. Kenduri nye hari sabtu, 6/12/08 kat Bukit Goh, Pahang.

Hari tu hujan turun dengan renyainye.. nasib baik tak lebat sgt.. kalau tak mau terbang khemah semua. Elok gak ujan, cuaca takde la panas. Makanan nye pun sedap. Almaklumlah kampung kan, masak beramai2 gotong royong meriah la.

Cantikkan 2-2 pengantin ni. Selamat Pengantin Baru Amran dan Ayu!!!
Semoga berkekalan hingga akhir hayat dan berbahagia selalu. =)

Bergambar ngan pengantin laki. Pengantin ni rilek je, takde pun malu2..
selamba dia je cakap2. tapi tu yg bestkan..happening hihihi

Trademark Zahra ni.
Kalau gi kenduri kawin wajib amik gambar ngan pelamin..
hihihi

Gambar ramai2 sebelum balik. Pengantin pun dah tukar baju..hehe




4 comments:

PuteriSatu said...

salam kenal dari akak n family....

Mya Elzara Batrisya said...

Ya allah.. kiutnyer baby dia.. geram nengok... ikut sapa nie?.. mama ker papa?... heheheh..
salam kenal dr Mya n Mama Mya...

nur said...

ikut mak nye
kn mak dia ketot je tu..

cikgu_anna said...

alahai,mai bukit goh ker..sy umah kat luar sket dr bukit goh.taman kg padang perdana.sy mgajar kat sk rtp bukit goh.kalu kenal dah masa tuh,bley singgah umah.hehehehe!!
tp x lama kat sini.hubby next yr bln 3 posting subang base,airforce.
sy move bln 6 ler...
tomei baby dia!!!