Friday, December 5, 2008

Girls Day Out


Girls ke??!! hentam je la hihihi

Smalam tak pegi keja tapi jalan2 pegi The Curve bedua je ngan Zara. Zaf takde outstation to Penang.

Bab2 main air ni memang no1..
Kalau mandi, mesti nak tepuk2 air, habis terpercik2 basah mummy dia.
Kesimpulannya kalau mandikan dia ngan kita ni skali mandi..hehe

masuk dalam butik Guess, bukan gi tgk barang2 dia pun,
gi kat cermin dia tuk amik gambar..
boleh gitu..mesti panas je SA dia..hihihihi..

nak rest jap penat berjalan tapi cam tak dapat rest langsung,
hmm Zara tak reti dok diam naik turun panjat nak pegi kerusi blakang depan..
aduh penat la.. mau pengsan dibuatnya.
Kalau prasan ada 2 biji gigi dia dah tumbuh kat bawah.. =)

Beli netting cap kat Metrojaya.
Sangat2 sesuai tuk kita yang bertudung ni pakai, memandangkan cuaca Malaysia ni tak menentu panasnya.
Takde la rasa "kepam" kulit kepalakan.
Ngan Mak Ngah. Suka deco xmas kat sini, cantikkkssss =)

2 comments:

nurul said...

best kan deco xmas kat curve.. kalau malam lg superb... ;)

Anonymous said...

comeinye zara kak...dah pndai posing da dia skrg...
gigi pn da tmbuh yek...
x sabar nk tngu zara bsar nnt...