Friday, December 5, 2008

Girls Day Out


Bukan main tajuk entry girls yang betulnya mak girls hihihi... disebabkan keluar ni hanya Zahra dan Mummynya secara tak langsung kategorikan kami berdua ni girls la :p Semalam ai tak pergi kerja tapi keluar jalan ke The Curve berdua sahaja dengan Zahra. Zaf tiada kat rumah sebab outstation ke Penang, itu yang panjang langkah tiba-tiba :)



Sebelum keluar rumah mesti lah bawa budak kenit ni mandi dulu. Bab main air memang serahkan pada Zahra, bukan main suka. Kalau mandi, mesti nak tepuk-tepuk air, habis terpercik basah Mummy dibuatnya. Kesimpulannya kalau mandikan dia dengan kita sekali mandi hehe.. Lepas tu bukan main susah nak ajak dia keluar. Berperang sekejap huhu.. Dah siap semua baru kami berdua keluar pergi The Curve. Masa dalam The Curve ai singah masuk dalam butik Guess. Sebenarnya adikku Hana kerja kat situ. Jadinya singgah datang melawat dia :) Dalam butik Guess ini ada cermin besar. Bila dah ada cermin besar wajib la ambil gambarkan. Comot betul diriku masa ni, tudung senget benget tak bagi kerjasama langsung haha..



Lama juga duduk dalam butik Guess ni, kebetulan tak ramai customer. Lepas tu ai bawa Zahra jalan-jalan pusing satu mall. Dah penat berjalan ai pun berehat sekejap hilangkan lenguh kaki tetapi macam tak rehat sangat pun. Zahra tak tahu duduk diam, panjat naik turun kerusi ke depan dan ke belakang. Aduhai.. nak pengsan dibuatnya. Berpeluh pun banyak haha.. Kalau perasan dalam gambar di bawah, nampak ada 2 biji gigi Zahra dah tumbuh bahagian bawah. Geram je tengok dia ni, saja buat muka cheeky kan. Nak marah pun tak jadi. Suka dia Mummy bawa keluar jalan. Zahra ni jenis tiada meragam sangat, senang nak bawa keluar.



Masuk dalam Metrojaya nampak ada jual netting cap. Terus laju tangan ini ambil dan bayar. Memandangkan cuaca Malaysia ini tak menentu, kalau cuaca panas tu panas ya amat sampai sakit kepala dibuatnya. Maka beli netting cap ni nanti cuba okay ke tidak pakainya.



Sebelum balik rumah sempat singgah butik Guess untuk jumpa Mak Ngah Zahra sekali lagi. Dekat The Curve penuh dengan decoration untuk perayaan Hari Krismas. Cantik banyak dengan lampu-lampu. Sempat la bergambar dorang berdua tu. Muka blur pula si kenit tu, tak tahu dia nak suka ke tidak haha..



Sampai rumah terus terbongkang. Nak kata jalan banyak sangat pun takde la sangat. Lebih melayan Zahra je itu ini hihi..

2 comments:

yada said...

best kan deco xmas kat curve.. kalau malam lg superb... ;)

Anonymous said...

comeinye zara kak...dah pndai posing da dia skrg...
gigi pn da tmbuh yek...
x sabar nk tngu zara bsar nnt...