Thursday, June 25, 2015

Pencarian Tudung Raya

Tudung raya tak beli lagi.
Dekat 2 minggu gak survey
tapi masih tak berkenan di hati.
Kalau berkenan pun
warna yg nak dah takde huhu.

Kalau la pandai jahit
lama dah buat sendirikan.
Sape pandai dan free,
ape kata tolong buatkan ;)
Nak warna purple, hijau, turquoise dan merah.
Amboi kemain byknya.

Tudung takpe beli byk,
leh recycle byk kali pun
ceh ceh alasan sangatttt.

Eh back to topic.
Tak tau raya nak pakai
tudung corak camne.

Suka gak camni,
comel je.
Bunga ke bow ke.



Manik2 pun cantik.



Patch lace ni pun lawakan.
Simple dan elegen.
Suka!!



Ha sequin baru raya,
liplap dari jauh org nampak.
Kalau raya tak masuk dapur okla.
Tapi jgn harapla dok goyang kaki semata.



Ha manik batu gini pun cantik.
Orang panggil apa ek.
Letak menda ni hehehe
Cute je atas kepala tu setempek :p



Gambar2 tu semua ihsan dari enGoogle.
Pada owner semua mintak izin
pinjam ye.

4 comments:

annapeje said...

aku pon x beli lg..tp prefer yg plain jerk or bunga2 sbb sesuai dgn muka huhu

Has78 said...

has suka yg 1st tu. lom ada tudung raya gak lagi... malas nye nk menjahit skrg :D

DaZzlingLilLy said...

lily suka yg first tu..rasanya tahun ni nak beli naelofar..

Demure KL said...

Hi there.

You can check demure.kl on Instagram to continue your hunt for Tudung raya. Hope to see u there!