Thursday, June 11, 2015

Ke Stadium


Lama ai tak pegi stadium
tuk tengok bola.
Last pegi masa pregnantkan Zara,
pestabola Merdeka tak silap hehe

Baru ni pegi masa hari Sabtu lepas.
Haritu mmg kami takde plan nak keluar pun.
Sekali kawan ai nak bg tiket,
tanya Zaf dia kata jom la tgk.

Perlawanan antara Malaysia dgn Hong Kong.



Tiket dapat tu VIP
tp kami tak masuk pun dlm vipnya.
Zaf kata bawak budak2 ni kat luar la,
atleast leh dorang main takde bosan sgt.

Safee Sali kiri skali,
tgh warming up.
Dia masuk 2nd half.



Daddy melayan anak2 makan kuaci.



Gambar ni Ariq amikkan,
nak amik gambar Mummy ke
uncle kat blakang tu nak oi :p



Full time result.
Byk peluang tp takde gol
sayang.



Otw balik,
Zaf beli ice cream sorang satu.
Tau dah yg mana satu ai punya hihihi



Mlm ni pun Zaf gi tgk bola gak.
Malaysia vs Timor Leste
kat Stadium Bukit Jalil.
Kalini dia gi ngan kawan.

1 comment:

annapeje said...

pandai ariq dia ambik gambo mommy dengan pemandangan tau ahaha baru orang tau ko kat stadium hehe