Thursday, June 11, 2015

Ke Stadium


Lama ai tak pegi stadium untuk tengok bola. Kali terakhir pergi masa mengandungkan Zahra. Tak silap ianya pestabola Merdeka :) Baru ini kami pergi pada hari Sabtu yang lepas. Diikutkan hari itu kami tak ada plan nak keluar ke mana pun. Tiba-tiba kawan ai nak bagi tiket, dia tak dapat pergi sebab ada hal emergency. Bila ai tanya enZaf nak pergi ke tidak, dia jawab okay, teruslah ai ambil tiket tu. Ianya adalah perlawanan bola sepak antara Malaysia dengan Hong Kong.



Tiket yang kami dapat tu adalah VIP tapi kami tak masuk pun dlm VIPnya. enZaf kata kita duduk luar sajalah sebab bawa budak. Sekurang-kurangnya tak adalah dorang ini bosan ke apa. Nak bising pun tak ada orang nak marah ke apakan. Duduk luar ini pun best juga sebab nampak player tengah warm-up. Nampak Safee Sali kiri skali :) Dia masuk masa second half.



Daddy melayan anak-anak makan kuaci. Suka mereka dengan kuaci ni, memang duduk kat stadium mengunyah tak henti-henti hehe..



Gambar ni Ariq yang snap. Nak ambil gambar Mummy ke atau uncle kat belakang tu nak oi hahaha.. Jadilah kan sekurang-kurangnya ada juga la kita dalam gambar tu walaupun tepi :p



Full time result seri 0-0. Banyak peluang untuk gol tapi tiada rezeki. Cuba lagi :).



On the way balik, enZaf belikan ice cream sorang satu. Tau dah yang mana satu ai punya, semestilah Magnum hihihi...



Malam ini pun enZaf pergi tengok bola lagi. Yang dia pergi ini Malaysia lawan Timor Leste di Stadium Bukit Jalil. Kali ini dia pergi dengan kawan-kawan pula.

1 comment:

annapeje said...

pandai ariq dia ambik gambo mommy dengan pemandangan tau ahaha baru orang tau ko kat stadium hehe