Wednesday, August 25, 2010

Miss Universe 2010

Smlm kemain lagi lakiku, tgk Miss Universe.
Mentang2 la bini dia skang ni gemok, bulat dan buncit :)

Bila dia tgk tu, ai pun apa lagi, tgk sama gak la.
Bahaya bagi dia tgk sorang2 haha jeles punya pasalkan.
Ye la dah pompuannye cantik2, kurus2.. slim melim.. seksi meksi
haruslah jeles kan.

Saje la nak bgtau Miss Universe 2010 kali ni Mexico menang.
Namanya Jimena Navarrete, umur 22 thn.


Yang ni dari Malaysia.
Nama Nadine Ann Thomas
Umur 23thn.
Tak menang pun hihi.. awal2 dah tersingkir.
standard la tu kan.



pic dari missuniverse.com

6 comments:

Connie said...

owhh cantek nya.. huhu..

mrsharis said...

huhuhu..rugi tk tengok. Kot2 anak aku blh terkenan kecantikan diorang tu.. =)
(bkn nk suruh anak jd miss universe tau..hehehe)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

cantik plak yg dr mesia ahahaha

DaZzlingLilLy said...

cantik sungguh pompuan2 latin ni kan..selalu diorang jer yg masuk top 5

mummysyafie said...

bila la wakil dari Msia dapat jadi miss universe erkk??

J.L said...

sesuai sgt menang..lawa!!