Friday, May 14, 2010

Ballerinas & Sneakers

Tipu la kata perempuan tak suka kasut selain dari handbag kan.
Antara design kasut yg ai paling suka ialah ballerina.
Suka sejak kawin xspecially bila dah ada anak.

Dari kiri (atas): Puma, Nike, Vincci, Crocs, Vincci
Dari kiri (bawah): Vincci, Tods, Burberry, Prada

Yang suka wat lenjan sana sini adalah Nike tu.
Bila dah tgk kasut2 ni baru prasan, tak byk kaler..
Harus cari lagi kaler lain plak.

Selain ballerina, suka sneakers.
Dari zaman sekolah lagi suka.
Time sekolah brand paling suka pakai Vans, Adidas dan Converse.

Tp skang ni tinggal 2 je huhu.

Dari kiri: Lacoste & Salvatore Ferragamo

Sneakers pun kena tambah lagi ni tak cukup hehehe

Wedges & heels pun ada gak..
tapi pakai bila ada kenduri kendara ataupun formal functions.
Kakiku ni takleh pakai tinggi2.. mula la sakit tumit.
Patutnye orang rendang cam ai ni kena la pakai tinggi huhuhu.
Oh ye lagi satu kaki kecik cam ai ni susah tul nak cari kasut.
Sedih ooo.. tak macam korang yg normal ni..
Mana2 kasut pun leh beli... sob sob sob

18 comments:

honeylanz said...

lg satu yg has suka. flip flop... sarung je.. tp cam selekeh skit la ;)

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

huhuhu suker pakai tp kaki x tahan asik melecet jerk maybe sbb kasut ku bli murah :P

MeL MikaiL said...

wow suka, canteksss la yati ;)

AngahSayang2314 said...

eee santik2 angah suka kasut puma tue la bole buat jual kan?????hehehe

momguess said...

bi pon suka ballerina ni
tapi kalo pkai bi nampak lagik rendang
hehehehe

mrsharis said...

sukakkkkk...hehe, kena ada mcm2 jenis kasut wat koleksi nih. Aku asek2 paten sama jer..hehe

[-suziey-] said...

hehe btl2 suka pakai jenis ballerina ni lps dh ade anak..sbb senang nk kejo ank..hahaha

Dee said...

cantik kasut2 u tu..

atty's said...

kty pun sejak bambam nie lama dah tak pakai tumit..

yaya said...

i suka yg warna merah tu, cantik... puma...

mrs shaifull said...

yati cerita mcmlah dia tu x normal sgt2, mcm biasa je ct tgk. :) hehehhe pompuan2, kasut byk, henbeg byk, brooch byk.. :)

LiAnA said...

wowwww byk kasut... ku dulu masa keje byk ler simpan kasut.. sekrg malas pulak kekeke... beli then pakai sampai lunyai

4 Kay-E said...

Sukanya tengok kasut2 tu :)Nice collection..

mummy_adam said...

sume cantek2 :) sukalah..

Hida Naza said...

ngade betul ayat tak normal tu..ko kan forever kiut dek.

mummysyafie said...

ti, berkenan ngan kasut Burberry tuk..cantik la

CuTeMiUt78 said...

eemmm kasut2 camni memang selesa pakai kan

~Eila @ Along~ said...

wahh.. byk koleksi ko yati hehehe
eila pun suke gak pakai ballerina ni..
tp skang ske pakai wedges dan sneakers..hehehe