Monday, August 3, 2015

Quick Shopping at OU


Lepas Maghrib Jumaat lepas
gi OU beli baju anak2.
Nak pakai esoknya sbb Zara Aliah
takde dress nak pakai huhu
Lama sebenarnya xbelikan dorang dress.
Alasan Mummy nak shoppingkan.
Nak pakaikan baju kurung,
selonggok tak basuh lagi.
Punya la malas,
so solutionnnya beli baru je la :p

Masuk dlm Pumpkin Patch
pilih2 yg sale aje sudah.
Ariq pun selit sama belikan jugak.
Satu shirt.



Masa dlm kedai PP tu,
Aliah mintak cekak rambut ni.



Siap letak kat kaunter lagi bila
Daddy dia nak bayarkan.
Pastu enZaf suruh SA tu
simpan cekak tu, xnak beli.
Tak beli sbb cekak tu RM40+
giler mahal.
Kang pakai tak seberapa,
plak tu senang patah.
Tak berbaloi plakkan.

Ape lagi tau Daddy dia tak beli,
mengamuk la nangis2 tak dpt cekak tu.
Jenuh giler pujuk okay.
Muka pun ketat je marahkan Daddy dia haha
Lama gak la dapat pujuk dia,
akhirnya dia okay.
Bagitau dia cari kat tempat lain yg lagi cantik.

Dinner kat Food Republic food court.
Sementara tunggu enZaf belikan makanan.
Aliah dok snap2 gambar akak dia.



Ariq pun ada.



Gambar Zara & Ariq.
Aliah kalau amik gambar
snap berbelas kali menda yg sama huhu
Penuh album gambar2 dorang saje hihi



Mummy amikkan gambar Aliah plak.



Ape lagi Mummy pun nak jugak la.
Punya la dekat,
penuh muka Mummy dlm gambar.
Nampak dah ketuaan di situ :((



Zara & Ariq makan fettuccine carbonara.



Yang lain makan Yong Tau Foo.



Sempat lagi singgah Converse.
Daddy dia nak tgk kasut tuk Ariq.
Tapi takde membeli,
cuci mata je :)



Harini ai start puasa ganti.
4 hari tinggal puasa haritu.
Plannya minggu lepas nak puasa tp
tak terbuat2.
Plak tu asik makan je kan,
xleh jadi la.
Tu yg nak taknak puasa jugak la harini haha

4 comments:

annapeje said...

tua2 comei gitue...wah dasat sangat nk beraya soping baju bawu kihkih ...mak pon kalo bole nk mcm tue senang ...tp duit x mengizinkan ahaha :P

Nurhayati said...

slalunya pun tak mengizinkan.. saja tanya Zaf skali dia kata okay..kalau tak tanya tak taukan.. untung anak2 hahaha

Has78 said...

has plan khamis ni ganti pose. 2 hari aja kantoi thn ni

Nurhayati said...

has: skang ni batuk2 plak. byk sgt makan beraya agaknya hehehe.. dah baik baru leh puasa balik.