Monday, August 24, 2015

Inside Out Movie


Semalam gi tgk movie.
Dari hari Rabu Zara ajak
gi tgk inside out inside out.
Sampai kepala otak Mummy ni pun,
rewind ayat inside out dia byk kali huhu
cakap ngan dia tunggu weekend baru tgk.

Pakai tiket free,
dapat dari abang ipar adik ai Hana.
TQ Abang Long. :)



Konon suh anak2 pose buat watak
kesukaan ikut dalam poster tu.



Menanti Daddy dorang beli popcorn.



Aliah mintak botol air Inside Out,
memang tak dapat la.
Sbb harganya RM20 lebih hihihi
Macam biasa la tak dapat apa dia nak,
start la perangai dia yg mengada itu huhu



Nasib sekejap je,
masuk wayang Aliah dah okay.
Zara mmg excited all the way,
senyum je tak sabar nak tgk.



Ceritanya best lain dari lain.
Senang paham.
Ariq bole fokus tgk sampai habis,
kira okay sangat la tu.

Tak leh bayangkan kalau betul
ada makhluk2 halus ni dalam otak haha

2 comments:

Has78 said...

ada tgk gak trailer cite ni hr tu. benda2 kecik yg kontrol mood kita n etc.. cam kelakar pun ye.

annapeje said...

waaa dpt tiket free lagi best la tgk ahaha