Thursday, June 6, 2013

Yes, I did it!


Smalam malam hari bersejarah buat Zara.
Dia berjaya buang air besar dlm jamban.
Zara mmg dah tak pakai diapers.
Nak buang air kecil tu mmg xde masalah.
Kalau nak tu dia akan bgtau.

Tapi satu masalah bila nak buang air besar.
Banyak kali dah ajar dia buang kat jamban.
Asyik je tak jadi.
Tiap kali dia dok kat jamban dia kata
tak jadi berak.
Jadinya tiap kali dia nak buang
kena pakaikan diapers.

Smalam masa dia kata nak buang tu
ai suh dia masuk bilik air.
Cam biasa tunggu dia nak melabur
tetiba dia jerit
YES, I DID IT!
haha terus ai gelak.
Akhirnya Zara berjaya buang air besar
kat jamban.
macam-macam la anakku.

*pic googled.

6 comments:

Masni Syafie said...

ala-ala comelnye tisu tandas..hahaha
xsanggup nak guna..kihkih

Dee said...

wah..dia yg excited ye..senang kalau gitu kan sis..jimat pampers..hihihi..

Puan Ninie said...

hehehe
kelaka laa kakak ni tau :)

annapeje said...

good gurl la mummy kasik adiah haha n bg tips sket haha

annapeje said...

good gurl la mummy kasik adiah haha n bg tips sket haha

LadyHas said...

akhirnye kan. sblm2 kalu kat sek?