Friday, June 14, 2013

Supper dan Kinder Joy


Best dah skang leh supper slalu,
Ariq dah besar.
Senang nak mengangkut.
Lagi pun dia dah biasa ai
dok usung dia sana sini.
Suka bila dapat kuar umah hehehe

2 menda wajib bawak keluar.
Ironmannya dan Mega Bloks.



Kami berempat layan roti canai.
Semua sorang sekeping okeh.



Daddy plak tak leh makan
selagi tak siapkan mainan dlm kinder joy tu
Kena paksa ngan Aliah..huhu sabar je la.



Zara n Aliah suka benar ngan kinder joy ni.
Asal lalu tempat2 yg jual cekelat2 ni,
mesti nak menda alah ni.
Nak nak si Aliah.
Nak egg nak egg..
Satu ni bukannya murahkan.
Daddy dorang la rajin melayan ;)


*pic googled.

4 comments:

LadyHas said...

has dulu menyampah sgt dgn kinderjoy ni. sebijik dulu rm3.50 skrg x tau la. rs mcm overpriced je. tp anak2 insisted nak..beli la jugak kan :D

Nurhayati said...

memang has.. mahal tau. tak silap 4ringgit lebih. kalau tak beli kang si Aliah tu berguling atas lantai.. bole menangis dari kedai sampai ke umah.. huhuhu

CikPuanHaLia said...

Aku mmg menyampah btl bila budak2 ni nk kinder joy. 3 org darab rm3.90.. bkn nk makan sgt pn. Toy dia pn ntah apa2 jer..grrrr..

annapeje said...

ahahaha ramai yg nyampah ngan kinder joy termasok aku gaks kene beli duaa gaks pastu mainan kejap jerk aqil men pastu sepah2 ...arfa tukang mkn choc nyer ahahha