Tuesday, May 28, 2013

Melawat Sumayya dan Mama Dina


Akhirnya dapat jumpa kawan lama, Dina.
Kali terakhir jumpa dia masa anak sorang.
Anak sulong tu dah darjah 4 la ni.
Sekarang dah 4 orang anak.

Kalau tak sebab dia dapat transfer ke Putrajaya,
xtau la bila agaknya dapat jumpa dia.
Sblom ni dia kat perak.

Ai plan ngan kawan ai Tini
nak melawat Dina n baby barunya.
Tini ni pun lama dah ai tak jumpa dia.
Dekat 6-7 tahun agaknya.

Ni la baby baru Dina,
Nur Duranni Sumayya.
Comel sangat, putih macam mama dia.



Harusla nak amik gambar ngan babykan.



Tini amik berkat,
kot pasni melekat dapat baby.
Dia dah 5 tahun kawin tapi blom ada rezeki anak lagi.



Dukung Sumayya pastu dukung Ariq,
mana tau dapat kembar terus :)

2 orang anak Dina takde dalam gambar,
sbb tengah tido.



Dina yg maintain je.
Dari bujang sampai skang.
Akhirnya dapat gak baby girl selepas 3 hero.



Time ni Sumayya dah mengamuk.
Stress agaknya kami dok pas baton dukung dia haha



Diaper cake untuk baby Sumayya.
Walaupun tak cantik,
tapi buat dengan penuh kasih sayang :p



Kami semua kawan seuniversiti.
Rapat dari semester 1 sampai la final.
Best kalau dapat kumpul semua kekawan rapat.
Masing2 dah merata.
Kelantan, Sarawak, Sabah, Johor huhu

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

jumpa kawan lama mmg seronok
apetah lgi jumpa babynya sekali
hihi
rindu plak nak berbaby lagi
hik3x
boleh caye ke aku nih

annapeje said...

shomel nyer baby gurl tue hoho

LadyHas said...

best kan bila dpt jumpa kawan-kawan rapat yg lama. klmj gitu

Dee said...

comelnya..nama pun sedap..