Thursday, May 30, 2013

Festival Belia Putrajaya 2013


Ahad lepas saje jejalan gi festival belia kat Putrajaya ni.
Ingat nak pergi siang,
tapi cuaca aduhai panas terik.

Kalau gi expo mesti ada jual
menda mainan dan lampu liplap bagaikan.
Ai dah agak mesti anak2 ni mintak beli itu ini.



Dekat depan Perbadanan Putrajaya ni,
ramai org berpiknik atas padang.



Anak2 kemain semangat lagi berjalan,
ai dah tak larat huhu.
Punya la banyak khemah,
sepanjang2 precint 2 tu.



Ada konsert kat depan dgn lampu terang benderang tu.
Tak mampu pegi sana, sbb bising giler.



Ada beca yang dihias dgn lampu,
ramai gak org naik,
sbb dah xlarat nak berjalan :)



Ni toy yang dipaw oleh Zara & Aliah.
Kitty ni ada bateri leh gerak2
dgn bunyi miaw.



Comel je kitty ni,
Ariq kemain suka.
Kalau hidup rasanya bole mati.
Sbb dia gomol2 pastu angkat ekor haha



Ingatkan dapat jumpa YB KJ.
Diakan menteri paling hot dipasaran skang haha

4 comments:

CikPuanHaLia said...

Pegi malam ok sikit kut..tk panas kan. :) btw..KJ mmg hot dan kacak...hihi

atty's said...

kty pegi petang sabtu tu..tu pun area kedai2 makan..x larat nak jln..kepenatan..sbb jem gler..

Sidratul Muntaha said...

ahhaa
bab klu kucing idup boleh mati tu aku setuju
mgm sama la dgn dak ara n qil
ckp comel2 kucing
lepas tu hempas
tpi dak ara mmg berani
kucing hidup pun dia rajin pijak ekor.

annapeje said...

best nyer...yer la kalo g mlm ok cuaca x panas..maybe aku dah keje sini so x minat nk pg ahahha