Thursday, May 16, 2013

DIY: Teacher Gift


Semalam baru ai terhegeh2
nak cari hadiah tuk teacher Zara.

Cari kat kedai gift,
semua cam tak berkenan kat hati.
Jadinya ai google je cari idea.

Gi Giant KD,
beli barang2 tuk di buat.



Tak beli banyak mana pun.
Takat beli pensil, bunga dan kad.

Gunting, gam, riben mmg dah ada.
Pastu ai amik botol ubat yg dah xpakai.
Gunakan sbg pasu.
Amik gam lekatkan pensil dekat botol tu.
Ai buat sket,
selebihnya Zara sambung.



Dah lekat semua,
letak je bunga dalam tu.
Senangkan.



Pastu suruh Zara tulis dalam kad



Riben dan kad tu ai ikatkan :)



Sempat posing sblom hantar gi skool.



Harap teacher dia suka.
Katanya nak bagi kat Teacher Siti,
tup tup amik dia tadi
kata bagi kat Teacher Wana plak ;)

3 comments:

mamapp said...

wow cantiknye.. syafi pun bawa hadiah utk cikgu hari ni tp dia tanak tulis kat kad.. sampai nanges2 bila paksa huhuu.. cantik plak tgk pasu bunga tu.. sure cikgu suka

annapeje said...

la bg kat I ker ahahaha kreatif nyer hehehe tau suh buat 2 ahaha

mamazana said...

Alolololo... comelnya muumy DIY teacger gift... kalau dah kreatif tu buat mcm mana pun akan Nampak sweet je. jgnkan mama ni. tangan keras.hehehehe