Thursday, May 2, 2013

Ipoh Mali


Semalamkan semua org cuti sempena Labour Day.
Cam biasala bila cuti pasti ai ajak Zaf keluar.
Masa dlm kete tetiba Zaf ajak gi Ipoh.
Ai terkejut yerla nama pun tetiba.
Katanya bosan la jalan kt sini.
Nak bawak anak2 jumpa kazen dia kat sana.
Ai ape lagi iyerkan aje,
dah ada org nak bawak.

Singgah jap makan kat jejantas.



Sronok Zara n Aliah bila sampai umah Mak Ngah dia.
Aira pun dr jauh dah sengih2
tgk ada geng.
Perkara pertama yg diterjah
semestila toys huhu



Zara main menan kejap je
pastu dia baca book.
Rasa besar sgt plak tgk dia huhu



Ariq blom panas so dia usha dari jauh je.
Pastu baru dia join semua main.



Dinner dulu ngan adik ai sblom balik.
Husband dia xdpt join sbb keje.
Almaklumlah polis :)
Nak nak pilihanraya dekat ni,
lagi la sibuk tak bole nak cuti.



Makan dekat2 umah dia.
Sedap western foodnya.
Yang pasti murah hehe

Chicken Chop tuk adik ai



Ai makan beef steak aje.



Sampai umah dlm kul11.30pm.
Zara n Aliah terus terbongkang.
Tapi Ariq tak tido ok.
Dia dah tido dlm kete,
sampai umah dia paling segar bugar.
Dia main sambil mulut bising nyanyi2
pastu kacau semua akak2 dia.
Pukul 3pagi baru tido huarghhhh

2 comments:

annapeje said...

wahahha bagus la korang neh pg Ipoh mcm pg ou kihkih ....aaa pitam la ariq tdo lambat dah la mummy dia penat :))

~aYu~ said...

syok gak plan tetiba ni kan..