Friday, April 9, 2010

BFFku tunang sudah

Akhirnya BFFku masa universiti tunang jua.
Penat weh tunggu ko ni.. hihihi

Time ni teman dia kat bilik, sementara menunggu rombongan laki sampai.



Sesi menyarung cincin.
Sebenarnya ada wat pelamin kecik, tapi bakal mak mertua dia
sakit lutut, tak leh nak duduk.. makanye pengantin kena datang dok atas kusi.
Tak kisah la kan, janji majlis jalan ngan lancar



Bergambar sblom balik.. time ni dah berlengas badan ngan berminyak dah muka.
Dari pagi sampai ke petang mana taknya.
Kata BFF kan hehe.. kalau tak kawin lagi, teman tido semalam dah.



Antara banyak2 hantaran tuk pihak lelaki, hantaran umah ni paling suka.
Rumah emas ko... cantik kan..



To my Dear BFF Darniza (Nedd) congratulationssss!!
semoga ikatan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin.
Amin...


12 comments:

sI tEDI said...

bakal makmertua sarung sebelah tgn je yuu!

honeylanz said...

tahniah utk kwn yati tu... kretifnye rmh emas tu..

mEiZ SHA said...

nampak je tedi nie..hehehhe
:)

tahniah for ur bff sis..
moga bahagia,,,

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

kalo x kawen bkn takat smlm silap2 seminggu duk umh bff ahahha

mrsharis said...

aku tk dpt p..sbb mlm tu kitorng ada kenduri.

Congrats tu her..

Dee said...

tahniah..lambat pun xpe..janji akhirnya ada gak jodoh..

mrs shaifull said...

yati, dlm semua2 tu, si kecik tu gak yg menarik hati ai :)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

mesti sayang nak makan rumah emas tuh..hehehe

Hida Naza said...

lama tak tengok nedd

Diarihatiku1976 said...

tahniah le.. kat member tu... pas ni boleh joint the club.. club suri rumah.. ahahlss

LiAnA said...

tahniah untuk ur bff tu.. moga selamat sumernya...:D

aquaneez said...

thank's my BFF and all yg wish..hehe dh berkurun br aku baca nih weh...almaklumlah ko bukan xtau aku nih kanslalu buat2 sibuk..hehe...frust weh gambo tunang nih make up dia hampeh...bayo mahal.huh kaciwa...skang nih tgh oening nak pk tema kahwen lak nih..huhu..tak tau nak refer sapa..hehe