Tuesday, July 7, 2015

Seluar Rumah dari Uniqlo


psttttt masih berjaya
menahan diri dari wat entry
pasal citer makanan pd bulan puasa ni.

Okay bukan nak citer bab makan.
Ni citer shopping sblm puasa
dan tengah puasa di"combine"kan.

Jatuh cinta ngan Uniqlo.
Especially seluar cottonnya.
Sesuai sgt tuk wat santai nak nak
buat pakai kat umah.

Gambar ihsan dari Uniqlo website.




First time beli drape pants ni.
Memang sedap pakai dan sejuk kainnya.






Pastu 2nd time datang,
ingat nak tambah lagi drape ni.
Skali Zaf cakap beli shorts plak.
Bila suami dah kata gitu,
kita ikut je la kan.






Size S takde,
beli M je.
Longgar sikit tp okay la.




Pakai suar pendek ni pun,
wat dlm bilik je.
Selalu ngan anak2 pakai 3/4 or panjang.
Smlm Zara nampak ai pakai suar pendek ni.
Zara tegur Mummy looks like Daddy haha
Daddy kat umah pakai shorts ;)



Nanti datang nak beli lagi.
Kalini nak yg 3 quaters plak.






Uniqlo ada keluar collection baru
dari Hana Tajima [link].
Ramai org dok beli
tp mata ai tgk takde yg berkenan.

4 comments:

annapeje said...

aku dah haramkan seluar pendek neh sbb x tahan kaki masok angina wakaka ...dlu siang malam pakai ...skrg ya ampun mlm kang lenguh kaki x leh nk tdo..zaf nk wife dia seksi sket kihkih

Nurhayati said...

kalau caesar mmg senang masuk angin badan tu kan. dan makan pun jgn main sebat je semua menda. yg berangin elakkan jua. aku kalau masuk bilik bukan aje seksi, seksa skali zap tgk hahahaha :p

DaZzlingLilLy said...

comel2 seluar dia..i nak usha jugak kat website dia..hehehe

Has78 said...

yati beli online ke ni? has ber short dlm bilik. sbb ank2 dah besar, kuar kejap sarung kaftan :P