Tuesday, July 28, 2015

Open House


Gi melawat Nani dan baby Adraa Aisyah lg.
Kalini pegi beraya plak hihi

Anak2 zaman skang harusla
ngan gadget masing2kan. :(



Kebetulan Mak Nani ada masak
tuk besan2 dia nk dtg nanti.
Kira rezeki ai datang dpt makan skali.
Mak dia masak lontong, nasi lemak, pulut ngan serawa durian.
Perghh memang sedap2 semua.
Banyak plak tu makan hahaha

Sblm balik mestila bergambar ngan Adraa.
Makin bambam dan comel sangat.
Mummy sukaaaa



Lepas balik dari umah Nani,
terus gi sgbuloh umah mak.
Mak wat open house.
Takde la buat besar2an.
Sederhana aje.
Yg nak buat makan2 ni pun
sebenarnya adik2 ai Nani ngan Reena.
Dorang tu masih belajar,
ofkosla kawan bersepah2 lagi.
Buatnya petang sampai malam.
Tak putus2 kawan2 dorang ni dtg.
Giler ramai.

Dah alang2 wat makan tu,
mak pun jemputla sedara mara ngan jiran2 sket.
Ai pun sama tumpang menyelit haha
sbbkan makan tu kat umah mak,
ai panggil sikit kawan2 sekolah
yg dekat2.
Last minit ajak tu,
alhamdulillah ada yg dapat datang.
Ada gak ajak kawan universiti,
tapi semua ada hal.

Kawan ai yg awal datang Fidd ngan Reez.
Lama borak ngan dorang.
Tp sayang lupa nak amik gambar sblm balik.
Cuaca plak Sabtu tu hujan.
Sblm Asar hujan lebat sgt,
dok pikir mesti ramai tak dpt datang.
Lepas Asar alhamdulillah hujan dah makin reda.
Start tu la org ramai sampai.

Elok je Fidd n Reez balik.
TB sampai dgn anak buahnya.
Borak lagi sampai Maghrib.



Lastly malam kawan2 baik ai,
Nowwa and Anis datang.



Sayang tak cukup corum.
Nani pantang, Elin beraya umah sedara.



Lar semua buat peace rupanya.
Macam2 style :p

Walaupun bukan open house umah sendiri,
tapi tetap penat.
Bukan je melayan kawan2,
itu pun bukan ramai kawan datangkan.
Sedara mara pun ramai gak datang.
Terharu yg jauh2 dari Johor pun sampai gak.
Cuma Tok ai je tak dpt datang,
sbb tak sihat.

2 comments:

annapeje said...

wahh besar tue siap ada kusi meja hehe apsal x ajk aku skali kahkah ...yer la aku pon yg buat ciput neh sampai arineh penat x ilang hahaa

Has78 said...

sorry has x dpt dtg. kebetulan kwn2 ac ery nk dtg beraya. plus adik2 has pun dtg rumah gak sabtu tu.