Tuesday, July 14, 2015

Kasut Raya Anak-anak


Ada yang dah cuti raya ke or balik kg.
Kalau yg harini ada balik kampung,
hati2 memandu yer.
Moga selamat sampai ke destinasi.
Harini last day Zara ALiah sekolah.
Pastu cuti seminggu yeyy

Ahad lepas ke One Utama,
masyaAllah ramainya manusia.
Masing2 shopping nak raya gitu.

Tujuan utama ke sana,
nak beli kasut anak2.
Punya la ramai kat kedai Treehouse.

Lama gak la mencari kasut dorang ni,
sbb ada yg xde size,
ada plak yg dorang ni xberkenan.
Ariq je paling senang.
Dia bukan tau ape pun kan hihihi



Ni la hasilnya.
Ariq beli sandal je.



Anak2 dara ni bukan main,
nak heels bagai dah skang.
Pastu semua pilih sendiri.
Mana Mummy minat semua kena pangkah :(

Aliah yg warna putih.
Mula2 pilih pink,
tp takde size.
Hanya ada warna putih.
Nasib baik dia okay.

Zara plak semua kasut dia nak takde size.
huhu sian dia.
Yang dia nak tu kan
semua jenis heels yg lg tinggi okay.
Gasak la warna tak matching ngan baju raya haha
Daddy dia nak semua beli
kat kedai tu je.
Malas nak cari kat tempat lain dah.
Jadi pilih la mana yg ada size dia je.

Rupanya tuk ai pun ada gak.
TQ Yang!!



Ingatkan puasa setahun.
Sbb dia yg cakap camtu.
Yang penting bukan ai mintak.
Zaf sendiri yg offer nak belikan hihihi
Tambah Murano lagi satu pastu satu charm.
Amik yg 40% sale :)

2 comments:

Eliss Mie said...

mak jugak yang paling untung ..hehehe

annapeje said...

kene sujud syukur la camtue ahahha ..farina sian x beli kasut raya lagi ...aritue pg pon yg nak dah x der size ..kalo x der gasak la pakai seliper yg bunyi2 tue ahaha