Wednesday, July 22, 2015

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2015


Harini dah start Zara Aliah sekolah.
Maka blog pun buka entry gak la.
Nak bukak blog pun rasa bercinta,
punya la malas.
Puasa hari tu dapat la turun 1kg.
Seminggu ni makan je kejenya.
Rasanya mau 2-3kg naik hahaha.

Ni gambar2 pagi raya sblom balik
umah mak ngan mak mertua.
Nasib ada yg elok dalam berpuluh2 gambar yg amik.



Zara puasa penuh tahun ni.
Pergh hebat betul anak dara.
Moga Ramadhan akan datang,
berterusan la penuh tu yer nak.



Muka Mummy ngantok sangat.
Ape ntah lagi Daddy dia.
Bengkak2 mata weols haha





Masih belum terlambat lagi
nak wish raya kan. :)
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
buat semua kawan2 yg sudi baca blog ni.
Kalau ada terkasar kata or terasa hati
maaf ampun dipinta yer.
Kat blog ni pun cerita hal2 kami je,
takde nak kaitkan ngan sesapa.
Kalau ada tu pun secara tak sengaja.
Kosong-kosong :)

3 comments:

annapeje said...

selamat hari yati sekeluarga heheh aqil pon patut sekolah tapi mak telambat bangun kui 7 wakaka mak bapak jerk la koje arineh ...seronok dgr zara puasa penuh kompem dpt duit raya byk hehe ...eh korang buat apa mlm raya tue sampai bengkak mata ahaha

Has78 said...

kosong-kosong ye.

4 Kay-E said...

Selamat Hari Raya Yati,
Cantik sedondon semua :)