Wednesday, March 6, 2013

Terik


Cuaca skang panaskan.
Pagi2 lagi dah terasa dah bahang.
Panas tu sampai ke petang.
Kul 6 pun bahang lagi.

Ai baru mandi
dah berpeluh balik.
Cuaca camni, anak2 pun start xsihat
Zara batuk
Aliah selesema :(
Ariq alhamdulillah
takat ni blom lagi.
Pasni mau virus dari akak2
penuh satu umah huhu
Harap2la tak teruk
dan cepat sembuh anak2.
Ai pun tekak dah rasa tak sedap.
Kena minum banyak air ni kan.

Pada korang pun.
Sapa yg tak sihat tu
moga cepat sembuh,
kurangkan xtvt luar
takut demam plakkan.

Satu best kalau panas camni,
pakaian sidai cepat kering.

Ni pic amik Zara kat skool smalam.


Kalau ai singgah Speedmart,
mesti budak2 ni paw
belikan lollipop.
Feveret yg cekelat tu,
perisa lain xnak.
Dorang ni makan tak pernah habis pun.
Kalau tak beli
kemain lagi mengaruk,
nak nak si Aliah tu huhuh

6 comments:

zailamohamad said...

ituler, anak-anak aku batuk tengah malam..pastu muntah, dengan aku sekali weng pagi ni..

CikPuanHaLia said...

Betul la T..memang bahan..auni demam,batuk n selesema start smlm. Cuaca mcm ni kena minum air masak banyak2..

DaZzlingLilLy said...

kat sini plak cuaca memula panas terik,pastu hujan..pun bahaya gak camni kan..

Has said...

skrg mmg haus je..rs mcm nk ber nescafe O ice je manjang..

annapeje said...

yer la panas bangat...kain mmg syok la angkat jew kering tros...dabel pon still batuk2 ingus meleleh huhu jgn kita plak x sihat udah la kang camne nk jaga anak2 ahaha...aku rasa arfa dia terikut aliah smlm g 7e dia suh bli lolipop :P

GreenJade said...

mmg panas..ahad n isnin lepas berbahang sgt. lapisan ozon makin nipis gamaknye.