Thursday, March 14, 2013

Gucci Handbag 2013


Lama tak verangan pasal handbag.
Sejak ada anak ramai
dan dh sekolah ni
kehendak diri sendiri tu
dah dikurangkan.
Lebih kepada keperluan anak skang.
Itu ayat org takde duit sebenarnya hahaha
Cuba duit byk,
anak ramai pun xde hal
nak beli ape pun kan :p

Dah dekat setahun lebih kot
tak melawat Gucci website.
Eh tp butiknya ada masuk sblm
bersalinkan Ariq kat Pavilion hihi

Akhirnya tgn gatal browse website Gucci.
Ish berkenan benor tgk
New Collection tahun ni.
Jom kita cuci mata sesama.

Hai la cantiknya kaler.



Suka yg drawstring tu.



Warna2 ceria.



Suka yg twill ostrich,
tp xde dlm pic ni.


*pics semua dari Gucci website.


Ai whatsapp pic pic ni kat Zaf.
Kira wishlist terusla
senang katakan..
haha ai mmg suka je
kalau berkenan ape2 bg dia tgk.
Tapi slalunya dia tak responde
or reply pun yg ai hantar.
Dia malas nak layan nafsu serakah
wife dia ni hahaha

Tau dah dia tak layan
tp tetap nak bagi gak.
Mana la tau nanti dia ada duit lebih,
dia tau dah nak belikan
ape tuk wife diakan kan kan
Kalau la, KALAU :)



5 comments:

Sidratul Muntaha said...

janagnkan laki ko
laki aku pun maleh nk melayan nafsu serakah bini dia ni
aku besenya berhawa nafsu kalau tengok oven2 beso..
food mixer beso esp kitchen aids la
tak pun pinggan mangkuk putih2 belake..
ahahahha
lately..
gile plak nengok kasut boots..
baik yg safety boot high cut or women boots tu
yo!!
pitam laki aku bila aku asyik dok email gambo.
ahahhaa

*jemput join GA aku weih..


DaZzlingLilLy said...

sama kiter,suka collection gucci yg warna warni cam candy tu..

annapeje said...

mana la tau dia bg adiah hari jd tahun neh kan hehe cantik2 aku pon cuci mata jerk la nk beli lg la x mampu ahaha

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

nafsu serakah has dah beralih arah... nak kasut berlari on cloud la, nak kasut berlari adidas baru tu la.. xpun nak 1 suit compression xu2.

SemuaTentangKita said...

Hehehe..org laki mmg mcm tu kut. Tp diam2 dia tu dia take note tau.. :)