Thursday, March 28, 2013

Homework


Cuti sekolah seminggu ni,
banyak la buku yg di bawa balik.
Teachernya bagi homework.


Zara kemain lagi excited nak wat homework.
Suka dia hihi
Kalau bole tu dia
nak wat semua buku dlm satu hari.
Tapi ai bagi dia buat satu hari satu buku je.

Siap letak pony mermaid lagi
teman dia wat keje.


Setakat ni alhamdulillah,
senang ajar dia.
Ai bacakan dulu instruction
ape kena buat kat buku tu,
pastu dia gi buat kat meja.
Dah siap tunjuk.
Kalau salah ai bgtau betulkan,
pastu dia buat balik.
Dan tunjuk semula.
Budak2 ni terang hatikan.
Cepat tangkap. :)

Tgh Zara kusyuk wat keje,
datang la si kenit ni sibuk
kacau akak dia.

3 comments:

zailamohamad said...

Husna pula bawa balik satu je buku yang ada homework..tapi si Husna ni sikit punya drama kalau buat homewwork, mulut membebel aje kalau tulis tak cantik marah, pening kepala aku nak layan dia, lain betul dengan perangai Haziq!!

btw Zara dah ok?? dalam kelas di GA sejuk kot sebab kelas diorang aircond, kalau Haziq dulu aku pakaikan sweater g kelas sebab takut dia sejuk sangat & cepat kena sakit

annapeje said...

alala adik nk buat homework gaks ker hehe alahai zara neh bijak nyer rajin...aqil rajin tp slalu buat mengada nk kita tgk 24 jam n suka buat2 salah ...anak pompuan mcm tue kot sng sket nk handle uwaaa nk ank pompuan plak ahaha

4 Kay-E said...

bagusnye akak zara.. Rajin dia. Eizan liat sungguh nak buat homework. gi sekolah pun dah liat sekarang. haiyaaaaa...